Obchodné podmienky

Kontaktné údaje:

email: [email protected]

telefón: 0951 882 792

ktorý je zároveň aj prevádzkovateľom

Záruky

Bezstarostné sviatky s vianočným stromčekom! Naším cieľom je poskytovať bezchybný servis a stromčeky najvyššej kvality. Preto starostlivo vyberáme iba stromy PREMIUM kvality. Je dôležité pamätať si, že vianočné stromy sú prírodné tvory, a preto každý strom je jedinečný. Občas môžete zaznamenať nejaké nepravidelnosti alebo trochu zakrivenú vetvu. Takže ak doručený strom nesplní vaše očakávania, radi ho vymeníme za iný.

Počas celej tejto skúsenosti sa staráme o dokonalý servis a flexibilné kuriérske služby. V prípade akýchkoľvek nedorozumení alebo chýb sa snažíme ich riešiť tak skoro, ako vzniknú, preto vítame Vašu spätnú väzbu a návrhy.

Ponúkame 100% záruku vrátenia peňazí a výmenu stromčeka do 3 dní od doručenia vianočného stromčeka. V prípade akýchkoľvek problémov sa môžete obrátiť na našich špecialistov zákazníckeho servisu prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo cez platformy Facebook a Instagram.

Výmena vianočného stromčeka- podmienky vrátenia

Ak doručený vianočný stromček nezodpovedá Vašim očakávaniam, radi ho vymeníme za iný. Pre zjednodušenie procesu si môžete požiadať, aby Vám kuriér ukázal viac ako jeden strom. Stromy môžete skontrolovať pri vozidle kuriéra alebo po rozbalení vo Vašom dome.

Ak nemáte možnosť skontrolovať Váš stromček počas doručenia, alebo ak doručený stromček nevyhovuje Vašim očakávaniam, obráťte sa na našich špecialistov zákazníckeho servisu. Výmenu môžete požiadať do 3 dní od dátumu doručenia.

Po 3 dňoch od doručenia už stromčeky nevymieňame a neposkytujeme vrátenie peňazí.

Úprimne odporúčame prečítať si odporúčania o starostlivosti a údržbe vianočných stromčekov tu.

Podmienky a informácie o bezplatnom doručení

Každý zakúpený vianočný stromček má nárok na bezplatné doručenie do Bratislavy a okolitých dedín v okolí cca 25km. Pri rezervácií budete mať možnosť vybrať si dostupné dátumy a časové intervaly doručenia na Vašu adresu.

Doručujeme vianočné stromčeky od 1. decembra do 23. decembra počas pracovných dní a víkendov. Bezplatné doručenie je k dispozícii od 09:00 do 21:00.

Odporúčame si stromček rezervovať, aj keď nie ste istí konkrétnym dátumom a časom doručenia. Dátum a čas môžete kedykoľvek zmeniť, kontaktujte nás na uvedenom telefónnom čísle, e-maile alebo cez správy na Facebooku alebo Instagrame. Množstvo vianočných stromčekov je obmedzené, preto nie je vhodné čakať do poslednej chvíle. Ak z nejakého dôvodu nebudete doma počas plánovaného doručenia, pokúsime sa ho presunúť na koniec trasy toho istého dňa, alebo náš špecialista zákazníckeho servisu Vás kontaktuje, aby sme dohodli vhodnejší termín.

Ak nebudete môcť nájsť vhodný dátum alebo čas pri výbere služby Doručenie a Odvoz zdarma, odporúčame zakúpiť si službu „Extra“ Doručenie a Odvoz za 15 eur.

Podmienky a informácie o bezplatnom odvoze vianočných stromčekov

Každý zakúpený vianočný stromček má nárok na bezplatný odvoz. S cieľom znížiť emisie CO2 z dopravy vytvárame plány pre odvoz vianočných stromčekov, rozdelené podľa mikrookresov.

Bezplatný odvoz vianočných stromčekov prebieha od 6. januára do 15. januára. Zoznam dátumov a oblastí bude zverejnený na Facebook stránke SilverTree a na našej webovej stránke.

Stromček Vám prídeme zobrať podľa určených dátumoch v jednotlivých mikrookresoch v časových intervaloch: od 09:00 do 13:00, od 13:00 do 17:00 a od 17:00 do 21:00. Tri dni pred plánovaným dňom odvozu vám pošleme SMS správu a e-mail s presným dátumom a časovým intervalom prideleným vám.

Niekedy môže z technických dôvodov dôjsť k tomu, že neobdržíte SMS alebo e-mail, preto buďte zhovievaví a skontrolujte dátum odvozu na našej webovej stránke, na Facebooku alebo sa informujte u našich špecialistov zákazníckeho servisu.

Prosím, stromčeky vopred pripravte. Ak budete doma počas plánovaného času odvozu, kuriér Vám môže pre Váš pohodlný odvoz stromček odstrániť a zabaliť ho do špeciálnej tašky. Ak máte možnosť, nechať stromček vonku alebo na schodisku, veľmi to oceníme, pretože to prispieva k efektívnejšiemu procesu odvozu stromčekov.

Ak nemáte v úmysle byť doma v plánovaný deň, dúfame, že stromček nájde v mieste, kde bude pre nás prístupný (dvor, pri bráne alebo v schodisku). Pri odstraňovaní stromčeka nie je potrebné ho špeciálne pripravovať. Odporúčame stromček energicky potriasť na jednom mieste pred jeho prenáškou, aby sme minimalizovali vypadávanie ihličia.

Ak nemáte v pláne byť doma v plánovaný deň, dúfame, že stromček nájdeme na mieste, kde bude pre nás prístupný (dvor, pri bráne alebo na schodisku). Pri odstraňovaní stromčeka nie je potrebné ho špeciálne pripravovať. Odporúčame stromček energicky potriasť na jednom mieste pred jeho prenáškou, aby sme minimalizovali vypadávanie ihličia.

V deň odvozu stromčeka, v pridelenom časovom intervale, prosím počkajte na hovor od kuriéra a pomôžte mu nájsť váš stromček. Ak viete, že nebudete doma alebo nebudete môcť zodpovedať, informujte oddelenie zákazníckeho servisu a poskytnite čo najviac informácií (kde je stromček ponechaný, kód schodiska atď.).

Ak sa Vám kuriér nemôže dovolať v plánovaný deň a v pridelenom časovom intervale, vyhradzujeme si právo zrušiť službu bezplatného odvozu stromčeka.

V prípade nedorozumení a ak kuriér nepríde pre Váš stromček, prosím kontaktujte našich špecialistov zákazníckeho servisu – dohodneme iný dátum a čas pre odvoz stromčeka. Snažíme sa riešiť všetky nedorozumenia.

Ak nie ste spokojní s podmienkami bezplatného odvozu, odporúčame zakúpiť si službu „Extra“ odvozu stromčeka, ktorej cena je 15 EUR.

Doručovacie zóny

Bezplatná dodávka a odvoz sú k dispozícii v rámci hraníc Bratislavy a okolitých dedinách zhruba do 25km.

Ostatné oblasti sú rozdelené do zón. V niektorých miestach je dodávka a odvoz stále zdarma, zatiaľ čo v iných miestach sa uplatňuje dodatočný poplatok vo výške 5 eur. Tento poplatok sa zobrazí v poslednom kroku prehľadu vašej objednávky.

Môžete skontrolovať, či Vám budeme dodávať vianočný stromček na Vašu adresu a či bude účtovaný dodatočný poplatok v sekcii „Dodávacie zóny“ na našej webovej stránke alebo v poslednom kroku Vašej objednávky.

Po zadaní vašej adresy sa na mape zobrazí špendlík, ktorý Vám umožní presne určiť miesto dodávky stromčeka. Ak Vaša adresa nie je v rámci dodávacích zón, na obrazovke uvidíte správu, ktorá hovorí: „Ospravedlňujeme sa, ale vaša zadaná adresa je mimo dodávacej zóny. Pre dodávku do iných miest nás kontaktujte.“

Doručenie v iných mestách

Pre tých, ktorí žijú mimo dodávacích zón a v iných mestách na Slovensku, budeme doručovať vianočné stromčeky prostredníctvom kuriérskych partnerov.

Ak by ste chceli dostávať vianočný stromček, ale žijete mimo dodávacej zóny, kontaktujte prosím našich špecialistov zákazníckeho servisu prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo platformy Facebooku. Neponúkame zľavy na objednávky do iných miest a nezabezpečujeme odberné služby na miestach mimo našich určených zón.

Okrem toho neodovzdávame stromčeky vyššie ako 180 cm.

 

Podmienky „Extra“ doručenia a odvozu

Ku každému zakúpenému vianočnému stromčeku ponúkame bezplatné dodanie a odvoz.

Odporúčame si vybrať „Extra“ doručenie a odvoz len v prípadoch, keď nenájdete vhodný termín a čas pre bezplatné doručenie alebo ak potrebujete, aby bol vianočný stromček odvezený skôr alebo neskôr než je bežný harmonogram odvozu stromčeka: od 6. do 15. januára.

Objednaním „Extra“ služby bude vianočný stromček doručený v deň vašej voľby s jednohodinovou presnosťou.

Okrem toho budete mať možnosť zvoliť si dátum a čas pre odvoz stromčeka s jednohodinovým intervalom.

Poplatok za „Extra“ dodávku je 15 eur.

Okrem toho neodovzdávame stromčeky vyššie ako 180 cm.

 

Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci
    vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
    alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa
    predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť
    spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská
    32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia,
    Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo
    elektronicky na [email protected] alebo [email protected]. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line
    nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a
    kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa:
    http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení
    spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských
    sporov on-line).
  4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej
    pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom
    rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez
    uvedenia dôvodu.
  2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
    A. odo dňa prevzatia tovaru,
    B. odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
    C. odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
  3. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
    o dodávke tovaru po viac ako 3 dňoch, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu
    nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
    v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb
    na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších
    predpisov.
  4. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
  5. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim.
    Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných
    podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  6. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša
    náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou
    poštovnou cestou.
  7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky
    peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté
    peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  8. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na
    dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
  1. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu
    kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
  2. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale.
    Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie
    kúpnej ceny.
  3. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca
    alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej
    adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane
    nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.

0
    Váš košík
    Vaša karta je prázdnaVrátiť sa do obchodu